Biznes

Czym różnią się od siebie systemy targowe?

Pośród wielu spraw, które musi dopiąć i dopilnować firma przed ważnymi targami, jest odpowiedni system targowy. Niezaprzeczalny wpływ sposobu prezentowania oferty i towarów sprawia, że producenci prześcigają się, oferując coraz ciekawsze i bardziej przykuwające wzrok systemy targowe. Firma idąca z duchem czasu nie może przegapić tej reklamy.

Rola reklamy w nowoczesnym marketingu

Nie ulega wątpliwości, że reklama jest niezbędnym elementem sprzedaży. Bez niej firma często zwyczajnie nie osiąga nawet części z zawartych w jej potencjale zysków. Żeby zapobiec ich marnotrawstwu trzeba podążać za nowoczesnymi formami polecania swoich usług potencjalnym klientom.

Reklama nieustanie się rozwija, osiągając wprost imponujący arsenał technik i typów. Trudno jednak nie zgodzić się z doniosłą rolą bezpośredniego kontaktu z klientem w tym procesie. Taką właśnie rolę spełniają targi i zjazdy, podczas których można się zaprezentować i przypaść do gustu klientom. Wrocławscy producenci oferują różne systemy targowe, które znacznie ułatwiają to zadanie.

Szeroki wybór

Asortyment systemów targowych jest dziś bardzo różnorodny. Można zdecydować się na skromne reklamy typu roll-up, które nieco przypominają stojaki używane podczas sesji posterowych na konferencjach. W kasecie roll-upu zwinięta jest reklama, którą można wyciągać i napinać na maszt.

Ścianka wystawiennicza z ladą umożliwia jednoczesną ekspozycję wielkoformatowych plakatów, jak i udostępnianie ulotek, wyłożonych na blacie. Niektóre ze ścianek umożliwiają też umieszczenie krzesła dla osoby, które zajmie się przedstawianiem oferty zainteresowanym osobom.

Wreszcie można zdecydować się na kupno profesjonalnych systemów targowych, które umożliwiają wielokrotne składanie i montaż. Tutaj wybór jest naprawdę olbrzymi – od konstrukcji aluminiowych, szkieletowych, aż do nowoczesnych rozwiązań dających możliwość konfiguracji wraz ze zmianą potrzeb.

Który system wybrać?

Decyzja, jak zwykle, zależy od wielu czynników. Oczywiste są różnice w cenach. Rozbieżności pomiędzy ceną prostego roll-upu we Wrocławiu (jak i w innych miastach) a profesjonalnym stanowiskiem targowym są znaczące. Warto podejść do tego wyboru pragmatycznie – jeśli wydarzenie nie jest zbyt doniosłe, a planowania prezentacja krótka, świetnie sprawdzi się roll-up, który i tak powinna posiadać każda kontaktująca się z klientem firma.

Z kolei systemy targowe wielokrotnego użytku, koniecznie z możliwością dowolnej modyfikacji, to słuszny wydatek dla firm często prezentujących się na targach, na przykład z racji działania w branży usługowej.

Materiały do tekstu udostępniła firma Pola Studio – systemy targowe i wystawiennicze.