Ciekawe

Pomysły na gadżety firmowe

Firmy, chcąc reklamować swoje usługi, muszą korzystać z różnych form promocji. Jedną z nich jest marketing internetowy; przedsiębiorstwa są w coraz większym stopniu obecne w sieci, ponieważ duża część konsumentów, wybierając usługodawcę, kieruje się wizerunkiem firmy w sieci. Mimo to przedsiębiorstwa wciąż produkują gadżety firmowe, które mogą rozdawać na różnego rodzaju spotkaniach.

Przykłady gadżetów firmowych

Najczęściej wykorzystywanymi gadżetami firmowymi są zdecydowanie długopisy. Po pierwsze dlatego, że łatwo je wyprodukować (wiele firm nanosi logo przedsiębiorstwa właśnie na przybory do pisania), a po drugie – są przedmiotem codziennego użytku. Z tego względu logo firmy łatwo zapada w pamięć osobom, które później używają takich przyborów. Innymi standardowymi gadżetami firmowymi są teczki, zeszyty, kalendarze czy nawet kubki i koszulki. Podobnie jak długopisy, są to przedmioty, które są używane na co dzień. Warto jednak wyjść poza utarte schematy. Pomysłem na nietypowy gadżet są cukierki reklamowe, to ciekawy sposób na zareklamowanie swojej działalności, który na pewno zapadnie w pamięć obdarowanym. Logo umieszczone na cukierkach będzie kojarzyć się pozytywnie, a sama firma – jako przedsiębiorstwo otwarte i kreatywne, stawiające na nowe rozwiązania.

Gdzie rozdawać gadżety firmowe?

Pierwszą opcją jest rozdawanie drobnych gadżetów firmowych w siedzibie firmy. Dobrym pomysłem jest umieszczenie takich przedmiotów na ladzie recepcji; każdy klient, który pojawi się w placówce przedsiębiorstwa, może wtedy wziąć jeden z gadżetów na pamiątkę. Umieszczenie przedmiotów na otwartej ekspozycji pokazuje także pozytywny stosunek firmy do klientów. Gdzie jeszcze można rozdawać gadżety firmowe? Dobrą okazją są na pewno wszelkiego rodzaju konferencje i warsztaty, które prowadzą pracownicy firmy. Na zakończenie spotkania przedstawiciele przedsiębiorstwa mogą wręczyć uczestnikom drobne gadżety firmowe.