Dobra firma of konfekcjonowania – jak ją znaleźć?

Dobra firma of konfekcjonowania – jak ją znaleźć?

1 views
0

Pakowanie produktów to bardzo istotne zagadnienie w każdej firmie. Czasem liczy się dla nas przede wszystkim bezpieczeństwo przewożonego towaru oraz osób podejmujących się tej pracy, czasem zaś chodzi nam także o estetykę i specyficzna formę reklamy. Niezależnie jednak od naszych celów, musimy znaleźć dobrą firmę, której możemy zlecić konfekcjonowanie naszych towarów. Jak to zrobić krok po kroku?

1) Zdecyduj, czego chcesz

Przede wszystkim jednak musimy dokładnie określić, czego od danej firmy wymagamy. Czy sami projektujemy swoje opakowanie towarów? Czy zadaniem firmy zewnętrznej ma być tylko przepakowywanie towarów i przygotowanie ich do transportu? Czy chcemy czymś zaskoczyć klientów? Generalnie tu warto tylko podkreślić, że często zdarza się tak, że zapominamy o wadze najzwyklejszych drobiazgów. Otóż przykładowo nie bierzmy pod uwagę tego, że małe estetyczne logo na zwykłym opakowaniu towarów do wysyłki może zadecydować o lojalności naszego klienta.

2) Oferta firmy

Kiedy już zdecydujemy, co nam jest potrzebne, to warto jednak pomyśleć o tym, jak będzie wyglądało dokładnie konfekcjonowanie towarów. Spójrzmy zatem na ofertę firm – co tam się znajduje, czy cena jest adekwatna, czy przedstawione zdjęcia zapakowanych produktów wzbudzają nasze zaufanie itd.

3) Opinie

Cenną wskazówką mogą być dla nas opinie innych klientów. Przeczytajmy, jak oceniają oni przepakowywanie produktów czy tworzenie opakowań przez daną firmę. Nasze zaniepokojenie powinny wzbudzić szczególnie powtarzające się doniesienia o braku rzetelności, terminowości, niestarannym przepakowywaniu towarów itd.

4) Kontakt z firmą

Kiedy już wybierzemy kilka firm, warto zweryfikować jakoś prawdziwość ich oferty. Warto zatem na własne oczy zobaczyć jak wygląda w wykonaniu ich pracowników przepakowywanie produktów, czy jak tworzone są opakowania towarów. Czasem także wiele może nam dać rozmowa przedstawicielem firmy. Innym rozwiązaniem jest zlecenie firmie dość drobnej rzeczy np, konfekcjonowania drobnej partii produktów, aby ich wypróbować. Niestety firmy znają świetnie ten trik i pierwsze pakowanie towarów pewnie będzie wykonane świetnie.

Na koniec pamiętajmy, że ważniejsza jest estetyka i bezpieczeństwo towaru niż cena, jaką damy za pakowanie towarów. Tylko wtedy uda nam się zdobyć lojalność klientów, a przecież o to właśnie chodzi.